Lehed

esmaspäev, 12. aprill 2010

Mitteametlik SK Keilas

Eile oli Keilas mitteametlik SK, millest me Poppyga osa võtsime.
Kohtunik oli Helena Trus
Meie tulemuseks oli 110 p ja III järk.
Kuna lippasin varem ära, siis osasoorituste punkte mul praegu kuskilt võtta pole.

Püsilamamisest tuli kohe ära. Asi oli selles, et Ipsoni platsil minnakse varjesse putka taha ja sellist asja Poppy küll ei kavatsenud tolereerida.
Kõrvalkõnni algus oli suht nutune, pärast võttis ilusti kontakti.
Juurdetulekul jooksis läbi.
Ja mingid pisiasjad.
Ma natuke ise olen mures selle meeleolu pärast, mis tal platsil oli. See polnud päris see, mida vaja oleks. Eks ma natuke vaatasin ka, et mis ta teeb ja panin teda natuke proovile, aga tegelikult oleks võinud teda rohkem motiveerida ja asja lõbusamaks teha.
Igastahes mul on nüüd mida mõelda ja ma kavatsen natuke ka seda teha.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar