Lehed

pühapäev, 29. august 2010

Ipsoni mitteametlik SK 20.08

Peale viimast AVA klassi I järku mõtlesin, et panen Poppy kohe VÕI klassi kirja, et näha, mis meie nõrgad küljed on.
Niisiis 20.08 olimegi Ipsoni platsil.
Kohtunik: Katrin Rinaldo
Kahjuks punktilehti ei antud, aga kokku saime 232 punkti II järk ja II koha.

Ma olen väga rahul, et viimased võistlused on Poppy lamanud. Tundub, et esialgu meil vähemalt enam sellega probleemi ei ole.
Kõrvalkõnd oli suht hea.
Liikumiselt istu oli ka ilus.
Ruudu saime 0, aga tegelt peale paari korduskäsku läks ta sinna ilusti. Eks oleks vist aeg seda harjutama hakata.
Mõlemad hantlid olid ilusad.
Pulkade eest saime ka head punktid. Kuna ta tegelt ei oska neid, siis ma olin väga üllatunud, et ta õige tõi. Hea, et esimene, mille ta suhu haaras, oligi õige :)
Ma usun, et päris palju läks maha ka kaugjuhtimise eest, sest mõlemal korral lamast teise asendisse pidin ma andma korduskäsu. Masendav. Meil pole sellega enne probleemi olnud.
II järk oli väga üllatav minu jaoks. Ma oleks ka lihtsalt järguga väga rahul olnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar