Lehed

pühapäev, 2. jaanuar 2011

Tunnelite teatevõistlus

Täna toimusid selle aasta esimesed võistlused. Küll mitteametlikud.

Kohtunik: Anne Tammiksalu

Meie võistkond (ehk seganaiskond):
Helena ja Roxy
Mina ja Poppy
Ove ja Indie

Selline võistlus toimus täitsa esimest korda.
Esimene rada:
Ma olin suht hädine juhtimise osas, aga tehtud see meil sai. Enne viimast tunnelit ma juba hingasin kergendatult ning nii see Poppy sellest mööda jooksiski. 
Teine rada:
Alguses tundus natuke keerulisem, aga võibolla sellepärast ma ka natuke rohkem pingutasin harjutamise ajal. Igaljuhul ma olen väga õnnelik, et lisaks niisama jooksmisele suutsin ma ka teha pimepöördeid. Ja Poppy ei kadunud kuskile. Mulle tundus, et ta teisel rajal jooksis ka natuke kiiremini.

Ootan juba järgmist tunnelitevõistlust.



Aitäh Svetale radade eest ja Liviale piltide

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar