Lehed

reede, 14. oktoober 2011

Kaalujälija Aussie

Tänaseks juba 5 nädalat on Aussie taaskord kaalujälgimist alustanud. Kui nüüd päris täpne olla, siis jälgin kaalu rohkem mina. Mina olen ka see, kes kaloreid loeb ja vaatab, et ta piisavalt liigub. Nii, et kui täpne olla, siis olen hoopis mina kaalujälgija.
Praegu ma tegelikult ei teagi, kas ta on oma kaalus suutnud midagi kaotada ka või mitte, sest me pole nüüd kaalumas käinud. Kui me alustasime, siis kaalus ta 20,85 kg. Umbes 1,5 nädalat tagasi kaalusime ja siis oli ta maha võtnud umbes 50 g ( :) ), aga kuna see oli teise kaaluga, siis selles päris kindel ei või olla.
Järgmine nädal lähme kliinikusse arst Anuga seda asja arutama ja vaatame, mis ette saab võtta.
Muide, Aussie peaks kogu nalja lõpuks kaaluma 17, 35 kg, ehk siis vähem kui Poppy. Ootame.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar