Lehed

esmaspäev, 9. jaanuar 2012

SK võistlus 7.01

Kohtunik: K. Koor


1. Grupis lamamine – 5
2. Liikumine kõrval ilma rihmata – 7,5
3. Istumine liikumise pealt – 0
4. Juurdetulemine peatustega - 6

5. Saatmine ruutu ja juurdetulemine - 9,5
6. Eseme toomine üle tõkke – 8,5
7. Metalleseme toomine - 8
8. Eseme äratundmine ja toomine – 7,5
9. Kaugjuhtimine – 5,5
10. Üldmulje – 8


Kokku 203 punkti, III järk ja II koht.


Lamamisel tõusis poole peal istuma. 
Kõrvalkõnd oli minu jaoks suhteliselt normaalne isegi. Ma ise jäin rohkem rahule, kui olen eelmistel võistlustel jäänud. 
Juurdetulemisel ennetas juurdetulemise käskluseid, ehk siis kui Priit andis loa kutsumiseks, siis Poppy hakkas jooksma. 
Esimest korda juhtus see, et andsin hantlit võttes vale käskluse ja Poppy ei andnud seda ära. 
Üldiselt ise olin endalegi üllatuseks täiesti närvi ja kõrvalkõnni ajal jalg värises. Ma ausalt ei tea miks. Mingeid ootusi selleks võistluseks polnud. Kogu võistlus oli mingeid nõmedad koperdamisi täis, tegin vigu, mida tavaliselt ei tee. Kõige tipuks veel astusin Poppyle peale. Uskumatu, nagu esimest korda oleks võistlustel olnud.
Mõni pilt Kevinilt.







Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar