Lehed

laupäev, 20. juuni 2009

SK

SK Alg 125p, III järk
Tuleb ikka täiega jälle ahastus peale, kui mõni tegelane võistlusel jälle otsustab nõnda käituma hakata. Nagu me poleks viimasel ajal üldse trenni teinud. Oleme ju, ja kõik on ju päris hästi läinud.
Oeh. Ma ei teagi, mis nii valesti oli, et Aussie üldse ei tahtnud kontakti võtta. Muidugi ma nägin, et juba alguses ta kahtlaselt piidles Leeleti poole, keda ta polnud saanud enne tervitada, kuid Leeletit tervitama (läbi aia) läks ta alles enne viimast harjutust. Kui ta niii väga oleks tahtnud, siis oleks ju saanud seal ka varem ära käia. Igal juhul äärmiselt nõme värk oli.
Või äkki oli platsis asi. Me pole seal platsil ju trenni teinud, ainult vahest võistlemas käinud. Eks need haukuvad varjuka koerad ja värgid segavad ka ju teda.

Peale sellist võistlust ma mõtlen jälle alati, et raisk, on mul siis vaja selle peniga nendele võistlustele ronida. Pärast olen mina kuri ja Aussiele ju ka seal olla ei meeldi. Samas trenni ju teen kodus nagunii ja siis mingil hetkel jälle tekib mõte, et peaks ikka minema võistlema. Tahaks ju ikka, et ta kunagi suudaks ennast kokku võtta ja normaalse koera moodi käituda :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar