Lehed

reede, 25. september 2009

Neljapäevane trenn

Ma pean kohe ütlema, et meie neljapäevased trennid Jõelähtmel on uskumatult toredad.
Need trennid on seal väga mõttega. Muidu mulle tundub ka, et ma ikka enne mõtlen ja siis teen trenni, aga seal on natuke teistmoodi.
Eile ma jälle avastasin, et seal ma suudan ise ka natuke rohkem mõelda ja saan aru, et ma ikka teen enamus asju valesti ja kõiges olen ikka mina süüdi. Ära minnes oli ikka suht masendav olla :) Aga eks mul on terve nädal enda parandamiseks.
Eile ma avastasin, et ma lasen ennast nii palju koertest mõjutada. Muidugi ma teadsin enne ka, et Aussie on nende aastatega treeninud mind rohkem, kui mina teda (ja ma olen päris hästi õppust võtnud), kuid eile see oli kuidagi nii ilmselge. Ma ei tea, kas tõesti olen mina arenenud või on Aussie laisaks muutunud ning ei kavatse enam oma salakavalaid plaane varjata. Ja Poppy mõjutab ka samamoodi mind. Jube. Nii, et nüüd me teeme trenni rohkem sellepärast, et mul on vaja õppida ja harjutada.
Ja ma ikkagi usun, et harjutamine teeb meistriks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar