Lehed

laupäev, 28. november 2009

Koerte psühholoogia loeng

Täna hommikul, kui plaanisin minna TAKO halli mitteametlikku AGd vaatama ja olin selleks juba täitsa valmis, siis helistas Lada ja küsis, kas ma ei tahaks hoopis minna koerte käitumise loengule, mida Royal Canin korraldab oma kasvatajatele. No ja eks ma muidugi tahtsin.
Niisiis plaanid muutusid ja seadsin auto nina Bramhami uue kontori suunas, mis asub nüüd linnast natuke väljas. Koolitajas oli Aivi Org- loomaarst ja mõnede Google'i viidete järgi ka lemmikloomade käitumisspetsialist :)
Kuna loengu esimene osa toimus eelmisel nädalavahetusel, siis ma algusest jäin täitsa ilma (õnneks Marika natuke haris mind selles osas). Tänane teema oligi rohkem videode vaatamisele üles ehitatud. Vaatasime erinevaid Cesar Millani videosid ja arutasime nende üle. Päris huvitav oli ja nii mõnigi asi pani jälle mõtlema.
Mul juba natuke aega vedeleb üks Cesar Millani raamat riiulis, kavatsen selle nüüd läbi lugeda ja kõrvale ka veel mõned videod vaadata.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar