Lehed

reede, 11. detsember 2009

Trennikott

Väikese koristamise käigus sai trennikott ka korda tehtud ja seal leidus päris palju huvitavaid asju, mille seal olemisest ma polnud teadlik või mis olid juba kaua kadunud olnud.
Trennikott on siis meil selline kott, kus on kõik trenniks vajalik olemas ja see lihtsalt tuleb toanurgast igakord kaasa võtta, kui me trenni lähme. Ja tegelikult see kott käib ka igasugustel muudel sõitudel kaasas.

Minu trennikoti sisu:
-Jäljerihm
-Lühike varurihm
-Esmaabipakk
-Pudelike vesinikperoksiidi
-WC paberirull
-Nutsud
-Nööriga pallid
-Nöörita pallid/tennispallid
-Piiksuga pallid
-Koonused
-Targetid
-Nuga (üldiselt vinkude lõikamiseks)
-Vihik
-Pastakas
-Taskurätik
-Maiusekarp (täiedetakse enne kodust lahkumist)
-Mõned kuivad maiused
-Metallhantel
-Puuhantel
-Kuivad varusokid
-Kindad
-Mõned äratundmispulgad
-Kaks frisbee't
-Näirimiskont
-Küljetaskutes lugematul arvul kakakotte
+ trennivest, mis sisaldab ka palle, nutsusid, targetit ja klikkerit

Need on siis põhiasjad, mis seal kotis üldiselt olemas on.
Tegelt oleks vist veel hunnik asju, mida ma väga tahaksin sinna kotti toppida, aga kahjuks kõik ei mahu. Ma olen viimasel ajal juba mõlenud, et peaks selle seljakoti vahetama mingi spordikoti vastu.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar