Lehed

neljapäev, 8. oktoober 2009

Kõrvalkõnnimaniakk

Mul on endal mingi täielik probleem kõrvalkõnniga. Mulle tundub, et seda on vaja koguaeg harjutada.
Kui tuleb halvasti välja, siis tuleb muidugi harjutada, harjutada ja harjutada.
Kui tuleb hästi välja, siis on nii tore, et tuleb ikka veel ja veel ja veel teha.
Ühesõnaga, see on mingi harjutus, mida mul on vaja koguaeg oma koertega teha. Ime ka siis, kui mu koertel on ammu kopp ees kõrval käimisest.

Aga nüüd. Kuna viimased paar trenni on Poppy teinud super kõrvalkõndi (peale võistlusi muidugi), siis ma olen sellega nii rahul, et ma luban, et ma ei tee terve nädal kõrvalkõndi. Teeme hoopis põnevaid asju nagu ruutu saatmine, hantli toomine, kohale minemine, asendivahetused jne.

Ma pealegi ma kavatsen otsida välja oma trikiraamatu ja hakata jälle koertele midagi toredat õpetama.

Maniakk tööhoos:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar