Lehed

teisipäev, 5. jaanuar 2010

SK trenn

Laupäeval on meil võistlused ja täna siis tegime viimaseid tõmblusi enne seda.
Üldiselt ei saa kurta, sest Poppy ikkagi kõike justkui nagu teeb. Ise asi muidugi, kas ta ka võistlustel teeb. Aga võtted tulid täna kõik enamvähem.
Kõige rohkem teeb mulle ikka meelehärmi kõrvalkõnd. No nii raske on seda ilusti teha ja ma ise ka teen selle käigus nii palju vigu. Anne lubas et, peale võistlusi võtame selle käsile.
Teine asi on juurdetulek. Täitsa ise olen süüdi, et seda nii vähe olen teinud. SIIA käsklusega ta peaks ette tulema, tuleb küll, aga enamasti natuke viltu. Vahest jälle tuleb otse ka. Selline suht juhuse värk. Täna trennis tuli enamvähem. Ma võiksin ka kõrvale ta kutsuda, aga nii kaugelt ta tavaliselt kõrvale ei tule. Siis tuleb ka otse ette või nii poolviltu. Mingilt kauguselt jälle tuleb ilusti kõrvale. Peab hakkama rohkem teda kaugelt kõrvale võtma. Ei teagi, kumba varianti võistlustel kasutada.
Nüüd veel viimased päevad enne võistlusi proovin ainult mängida.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar