Lehed

laupäev, 9. jaanuar 2010

SK võistlus

Kohtunik: Kaja Koor
Koht: TAKO hall

Ligipääsetavus: 9,5
Grupis lamamine: 8
Liikumine kõrval rihmaga: 8,5
Liikumine kõrval ilma rihmata: 8,5
Lamama minek liikumise pealt: 10
Juurdetulemine: 10
Seisma jäämine liikumise pealt: 0
Tõkke ületamine 9,5
Üldmulje: 8
Kokku 157p ja II järk ja II koht

No mis ma oskan öelda? Jamasti läks. Valetaksin, kui ütleksin, et ma pole pettunud, aga eks see elu kord selline on.
Ja eks see enamus minu süü. Nii tagant järgi mõeldes ma liikusin väga imelikult ja käsklusi ütlesin ka üldse teise häälega. Ja Poppy oli sellest väga häiritud. Sellegi poolest olen ma natuke pahane, et ta seismise asemel istus. Kuigi viimasel ajal oleme just liikumisel istumist harjutanud :), nii et ei saa öelda nagu trennist midagi külge ei jääks :P
Kontakt oli ka väga kehv, aga ma arvan, et see oli just minu pärast, sest näha oli, et kui tal alguses oli see veel enamvähem, siis õige pea see kadus.

Aga nojah. Proovime järgmine kord jälle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar