Lehed

teisipäev, 6. jaanuar 2009

Kuidas me Poppyga ELSi külastasime

Viimased päevad on kuidagi väga tavaliselt läinud ja midagi põnevat polegi juhtunud..
Täna oli mul vaja minna ELSi kontorisse kuulama koolituse koolitust :). Kuna see pidavalt kestma 4h seisin ma suure dilemma ees. Üldiselt oli suur soov jätta Poppy koju, sest tal on endiselt hädasti vaja üksinda-kodus-puuris-trenni. Aga 4h + sinna- ja ärasõit u. 5 h ja kui seal veel asjad peaks venima?.. See oleks tähendanud seda, et ta saab korralikult enne tegevust. Aga mina pidin juba kell 10 Tulika tn olema. Kuna mul praegu kooli pole, siis me tavaliselt alles ärkame kell 10. Jube. Samas oleks Poppy kaasa võtmine hea sotsialiseerimine. Ma kartsin kohe alguses, et ega Poppy seal mingit korralikku koera ei hakka mängima. 
Üldiselt siis ikkagi juhtus nii, et otsustasin magamise kasuks ja Poppy tuli kaasa võtta. Peale Poppy võtsin ka varustuse kaasa: mänguasjad ja närimiskondi. 
Kohale jõudes selgus, et ELSi kontoris on hoiul üks armas kassike. Tore, tore. Õnneks oli kass ilusti oma puuris ja istus rahulikult pesas. Kuna ta oli seal vaikselt ja kuss, siis ta õnneks Poppy tähelepanu eriti ei pälvinudki. Alguses. Loengu ajal suutis ta enamvähem isegi normaalne olla. Kuigi esimese pool tundi pidi Lada temaga mängima. Siis jäi ta lihtsalt magama. Aga ega sellises kohas ei saa kaua magada, liialt põnev. Peale pisikest uinakut tegime pissitiiru ja siis soostus ta natuke aega oma konti närima. Siis leidis ta, et ikka peaks minema seda kassi sinna uurima. Ja kuna ta leidis kassipuuri juurest ühe krõbina, siis oli ta kindel, et seal peab neid veel ja veel olema. Kui ta kassile piisavalt lähedale jõudis (ikka veel kassile tähelepanu pööramata vaid hoopis krõbinaid otsides) tegi kass: kõhhh. See oli paras üllatus Poppyle. Ja selle peale läks alles lõugamine lahti. Jumpsel küll. Kassi peale ju ei tohi haukuda. Peale seda talle hakkas see kass meeldima. Ta proovis veel mitu korda kassiga tutvust teha, aga peale igat kõhhh'i, hakkas ta lärmama. Seega keelasin talle kassiga tutvumise ära. 
Koju jõudes ma küll mõtlesin, et kui meil selline tore ja suhteliselt pikk sotsialiseerimine on tehtud, siis võiks Poppy natuke väsinud ka olla. Tuhkagi. 

Üldiselt tundub mulle, et meil hakkab juba lama käsklus tulema. Kuna see on tal ka suht ainus käsklus, siis ta üritab seda pakkuda koguaeg :) Aga ikkagi. 

Pealegi ma mõtlesin, et peaks ikkagi ka klikkerit proovima või vähemalt natukenegi aimu saama, mis see siis tegelikult on. Nii ma siis lähengi 23 jaan. esimesele koolitusele.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar