Lehed

teisipäev, 22. september 2009

Hommikune tants

Igal hommikul ma luban endale, et täna tegelen rohkem koeraga, kui eile, sest..
Liiga vara hommikul hakkab Poppy niuksuma, haukuma, krõbistab mööda põrandaid, siis tuleb voodisse: närib, sikutab, nügib, nühib, haugub, hüppab, jookseb mööda tuba ja tuleb jälle voodisse sikutama, hammustama ja niuksuma. Lõppeb see sellega, et ka Aussie lööb temaga kamba ja siis nad lihtsalt hakkavad minu otsas mürama :S
Ja siis mul ei tule magamisest enam midagi välja. Ja muidugi ma proovin sellist käitumist ignoreerida, et äkki siis homme ta kavatseb magada, aga kaua sa ikka kannatad enda kukil (sõna otseses mõttes) trampimist.
Ja igal õhtul ma lähen magama ja loodan, et äkki täna ma tegelesin taga piisavalt ja ta on hommikul rahulikum. Just dreaming..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar