Lehed

esmaspäev, 24. mai 2010

Ipsoni SK võistlus, 22.05.2010

Kohtunik: Timo Pussinen

AVA klass
Grupis lamamine- 0 p
Liikumine kõrval ilma rihmata- 8,5 p
Lamama minek liikumise pealt- 9,5 p
Juurdetulemine koos seismise peatusega- 5 p
Seisma jäämine liikumise pealt- 10 p
Eseme äratoomine- 0 p
Kaugjuhtimine- 9,5 p
Tõkke ületamine- 9 p
Üldmulje- 10 p
Kokku 127,5 p ja III järk, 7 koht

Minu suureks üllatuseks ja heameeleks ta ei tulnudki püsilamast kohe ära. Ootas rahulikult kuna ma peitu lähen ja siis veel umbes 15 sec :) Tegelt ma arvasin, et ta tuleb kohe ära, eriti sellepärast, et meie kõrval lamas dalmaatslane. See oli vist Poppyl üldse esimene kord elus sellist täpilist koera näha ja ta avaldas oma pahameelt nagu ikka. Ja sellepärast ma arvasin ka, et ta ei julge selle imeliku looma kõrval lamada, aga nagu ma juba ütlesin, siis ma olen tulemusega päris rahul.
Kõrvalkõnd oli väga kole.
Juurdetulekul seisma ei jäänud. Ma ei teagi, kas asi võis olla selles, et juurdekutsumine oli vastu pälkest või ma ei näidanud korralikult käemärki.
Hantliga ta tegi ka nalja. Kuna ma natuke olen viimasel ajal metallhantlit teinud ja see talle väga ei meeldi, siis ta arvas, et nüüd ei pea enam puuhantlit ka tooma. Kuna juurdetulek läks juba nässu ja esimese järgu lootus oli kadunud, siis ma natuke utsitasin Poppyt ja seega liikusin koha pealt rohkem, kui lubatud.
Üldmulje 10 on muidugi hea ja Poppy oli ainus koer, kes sellise hinde sai. Muidugi ma olen uhke :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar