Lehed

teisipäev, 2. november 2010

Teisipäevane SK

Novembris oli plaanis jälle hakata korrapärasemalt trennis käima, aga tulemas on jooksuaeg, mis selle natukeseks jälle ära rikub.

Täna tegime trennis ruutu, pulkasid ja püsilama. Ise siis niisama muidu kontakti harjutusi.

Ruut tuli päris ilusti välja. Jooksis kohe ilusti keskele ja jäi seisma. Kuni viimase saatmiseni. Siis ta viskas jälle kohe ennast lamama. Ma ei saa üldse aru, mis värk sellega on, sest ma pole viimasel ajal tal enam seal üldse lama käsklust andnud. Igastahes see väike leiutaja jälle otsustas seal lamama minna ja nii mitu korda. Vähemalt jookseb ruudu keskele.

Pulkasid hakkasime nüüd jälle karpide all tegema. Ma loodan, et sellest on natuke abi. Kodus tegime ka seda vahepeal, aga ma vist ise vusserdasin natuke ja see muutus jälle mõnusaks laamendamiseks. Proovin nüüd kodus ka asja käsile võtta.

Püsilamamisel alguses tuli järgi, aga ma ei teagi, kas see oli sellest, et ta ei tahtnud sinna jääda või ma ise tegin natuke valesti lama käsklus andes. Panin uuesti lamama ja pärast lamas ilusti lõpuni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar