Lehed

teisipäev, 13. jaanuar 2015

Koerte söötmine

Pühapäeval korraldas TAKO lektor Tiia Arikoga loengu koerte söötmisest.
See oli veidi huvitavam ja praktilisem, kui muud söötmise loengud, kuhu sattunud olen.

Ehk siis tehti selgeks, milliseid toitaineid ja mis kogustes erinevad koerad vajavad, kuidas arvutada, kas soovitud kuivtoit neid tegelikult ka sisaldab, kuidas üldse lugeda kuivtoidu pakendil olevaid ilusaid tekste ja kuidas panna kokku koera toit kui kuivtoitu mitte kasutada.
Juttu oli palju, lisaks saime kaasa palju kasulikke tabeleid.

Pean tunnistama, et kuigi ma aegaajal ka mõtlen sellele, et äkki mu koerad peaks sööma rohkem liha ja vähem kiirtoitu :), siis peale väikeseid arvutusi tuleb tõdeda, et mu koerad söövad täiesti kvaliteetset (nagu nad ka ise väidavad :)) toitu ja pole mõtet üleliia selle pärast muretseda.

Igaljuhul mulle väga meeldis see loeng.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar