Lehed

esmaspäev, 18. september 2017

Nosework

Laupäeval toimus Eesti Austraalia Karjakoerte Tõuühingu estvedamissel Ninnatöö koolitus. See oli tegelikult juba jätkukoolitus. Ma küll ei osalenud algkoolitusel, aga kuna teema tundus huvitav minu jaoks ja ma olen kodus seda ka nüüd natuke pusserdanud oma koertega, siis tundus väga sobiv ennast siiski ka sinna kohale vedada. Koolitajaks oli Lea Tummeleht.

Väga tore oli. Õnneks pole ma ise väga mööda midagi pannud, aga ühtteist sain ikka targemaks ka. Ma siiamaani olen kuidugi suht vabalt seda võtnud ja pigem lihtsalt lasknud koeral tööd teha.
- võiks sisse seada korraliku rutiini. Kuna ma olen seda praegu ainult kodus teinud, siis see ei oma väga mingit tähtsust, aga kuna tegelt peaks ju hakkama mujal ka tegema, siis peaks koera jaoks asi selgem olema.
- tuleks õpetada koerale suunamist, ehk siis ma käega suunan teda kohta, kust ta peaks otsima.
- peaks otsima järjest, st koer ei jookse niisama mööda ruumi ringi vaid alustab ühest seinast  ja liigub edasi.
- võiks hakata nüüd ka palliga premeerima.

Natuke peaksin nüüd veel kinnistama siiski ka lõhna näitamist, aga tegelikult see tuli isegi ootamatult hästi välja meil. Arvestades, et ma pole isegi kodus seda väga nõudnud, siis uskumatu, et ta seda võõras kohas tegi.

Igaljuhul väga lahe oli ja ma arvan, et me tegeleme sellega vaikselt kodus edasi.

Mõni video ka lõpetuseks.





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar