Lehed

esmaspäev, 19. oktoober 2009

Poppy esimene sabaliputus

Ma enne unustasingi kirjutada väga tähtsa asja.
Ma olen juba ammu üritanud Poppyt saada asendites saba liputama. Kui Aussie lamab või istub või seisab, siis ta saba koos poole kerega käib alati suure hooga mõlemale poole. Muidugi mitte võistlustel või teistes stressirikastes olukordades. Aga kodus ta teeb seda, ausalt ka.
Aga Poppy mitte. Ma ei tea, kas selles on süüdi Poppy raske lapsepõlv, mille ta veetis pidevalt igast uusi asju õppides või midagi muud, kuid saba ei taha ta kuidagi liputada. Kuigi mulle tundub, et ta kõrvalkõnnis küll vahest teeb seda.
Igatahes. Kui me laupäeval Lätis näitusel olime, siis rühmavõistlusel Poppy esimest korda tegi katsekese oma saba liputada!! Jee! Seda ei saa päris liputuseks nimetada, aga see oli liigutus :D
Päev oli jälle korda läinud.

Ah, ma ei viitsigi normaalne olla.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar