Lehed

pühapäev, 4. aprill 2010

Mitteametlik KK

Täna käisime mitteametlikul KK-1 võistlusel A-Koera hallis. See oli meil täitsa esimene kord seal olla. Seetõttu oli huvitav vaadata, mida Poppy täitsa uues kohas teeb.

Kohtunik: Marit Undusk

Erinevalt siis ametlikus võistlusest täna kohtunik ei põhjendanud antud hindeid suuliselt, vaid andis hindamislehe. See on hea, sest siis saab pärast kodus vaadata, mis vead olid, sest kellel seal platsi peal ikka midagi meelde jääb :)

1. Ligipääsetavus. 10/10 - Ilus kontakt, rahulik
2. Kõnd rihmaga. 15/15 - Ilus kontakt, kiire istumine
3. Istuma jäämine. 10/10 - Kiire ilus istu, püsis ilusti
4. Lamama jäämine + juurde tulek 13/15 - Ilus kiire lama, ees ja kõrval veidi viltu
5. Tõke 10/10 - Ilus hüpe, korrektne algasend nii alguses kui lõpus
6. Eseme toomine 14/15 - Tõi korrektselt, tagasi võiks veidi kiiremini tuua, asendid ilusad
7. Kohale saatmine 14/15 - Ilus kiire siia, asendid korrektsed, võiks veidi kiiremini kohale minna, vaatas seljataha
8. Püsilama 10/10 - Väga ilus
Kokku 96p ja hinne võrratu. I koht

Läksin ma võistlusele mõttega, et ma saaks premeerida kõrvalkõndi. Seda ma ka tegin. Rohkem enne lõppu ei premeerinud.
Rahul ma polnud absoluutselt sellega, et alguses kui platsi proovima läksime, siis oli kõik ok, aga kui võistlema läksime, siis hakkas jälle mingi nuuskimine. Täiesti jube. Ma juba vaikselt kahtlustan, et see on tal mingi võistluste kiiks, a la kui ma närvi lähen, siis on jube hea asendustegevuseks ringi nuuskida. Masendav.
Lamamisel tahtis ka ringi nuuskida alguses.
Juurdetulek ja hantel polnud piisavalt kiired. Selle kallal tuleb tõsiselt hakata tööd tegema.

Üldiselt mulle meeldis seal ja ma usun, et proovime järgmine kord ka minna sinna võistlema, sest tundub, et võistlussituatsiooni tuleb meil veel palju harjutada.

2 kommentaari:

  1. Mulle väga meeldis teie esitus. Kui vaatasin, siis silm puhkas, pole ammu näinud nii ilusat esitust. :)

    VastaKustuta