Lehed

laupäev, 17. aprill 2010

SK võistlus

Täna toimus Keilas Ipsoni SK võistlus
Ilm oli ilus.

Kohtunik: Svetlana Zolotnikova

Lamama minek liikumise pealt- 10 p
Juurdetulemine koos seismise peatusega-10 p
Seisma jäämine liikumise pealt-9 p
Eseme äratoomine- 10 p
Kaugjuhtimine-10 p
Tõkke ületamine-10 p
Üldmulje-7,5 p

Kokku 162,5 p ja I järk

Püsilamamisest tuli kohe mulle järgi.
Kõrvalkõnd alguses väga loperdas, aga kui andsin korduskäsu, siis tõmbas ennast ilusti minu juurde ja tegi väga ilusa kõrvalkõnni. Sellega ma olen rahul.
Ausalt öeldes ma ei uskunud, et ta jääb juurdetulekul seisma. Aga tegi väga ilusti. Tuli kiiresti enne ja peale käsku ja seisma jäi ka kiiresti. Andsin see kord ka natuke teistmoodi ja tugevamalt käemärgi.
Seismajäämisel tagasitulles ja koerast möödudes keeras ennast. Seda ma pole tõesti harjutanud. Enne eelmist võistlust oli see ka probleem, aga kuna siis tegin seda päris mitmeid kordi, siis võisltustel oli tal ikka meeles. Aga tänaseks oli see igatahes unustatud.
Üldmulje tõmbas alla ilmselgelt fakt, et koer jooksis vahepeal platsilt minema :D Muidugi ma olen nii andekas ja see on täiesti minu süü. Isegi imestan, et ta ainult ühe korraga piirdus :) Asi nimelt selles, et enne platsile minekut ta nägi, kuidas ma palli Leeleti kätte andsin.
Üldiselt ma olen väga rahul. Ma suutsin koera tuju ja motivatsiooni hoida ja samas piisavalt kontrolli all hoida, et ta ei läinud platsi ääres Leeletit ahistama.

Pildid Margotilt ja Mihklilt:


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar