Lehed

esmaspäev, 6. juuli 2009

Aussie puhkusele saatmine ja trennirohke õhtupoolik

Jep, täna läks Aussie koos minu vanematega kuuks ajaks maale puhkama. Võib kõike teha ja saab ainult kõige paremate paladega toidetud.
Ma loodan, et me saame ka Poppyga veidi aega ja külastame neid. Siiski ma pole selles kindel.
Aussie mulle ikka meeldib ja ma oleks ka ta hea meelega linna jätnud, aga meil on vaja Poppyga vahepeal minna agility laagrisse ja sinna ma ei taha Aussiet kaasa võtta. Pealegi ma usun, et tal on maal parem olla. Muidugi mulle meeldiks teda natuke piinata ja trennitada, aga las ta siis ka puhkab natuke. Poppyle muidugi sellist luksust ei saa lubada.

Õhtul käisime Gretsi ja Leeletiga Hiiul trenni tegemas. Kuna see on meil siiski kodu lähedal, siis läksime sinna rattaga. Pärast muidugi selgus, et sinna on peaaegu 4 km :) Peale seda rallit oli Pop juba natuke väsinud ja väga ei tahtnud trenni teha enam. Siiski targetile saatmine tuli päris ilusti välja. Kõrvalkõnd hakkab meil aga paigast ära minema. Ja püsilamamist tuleb ka vist hakata otsast peale õpetama.
Oeh, mulle tundub, et ma olen viimasel ajal natuke liiga keerulisi trenne ka teinud. Oleks vaja Poppyle ikka asi natuke lihtsamaks ja lõbusamaks teha.
Peale väikest trenni tegemist ja frisbee loopimist läksime jalutama metsa alla. Väike jalutuskäik muutus päris pikaks ning lõpus vist kõndisime peaaegu 10 km läbi.
Ja peale seda sõitsime rattaga jälle kodu poole. Ma loodan, et ma väga ära ei kurnanud oma koerakest. Kodus tegime mõnusa venituse ka otsa, et homme ikka käpakesed kanged ei oleks.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar