Lehed

pühapäev, 26. juuli 2009

TAKO Tunnelite karikasarja II osavõistlus

Täna võtsime esimest korda osa päris võistlusest, milleks osutus agility tunnelite võistlus.

Kohtunik: Elika Lass
Tulemuseks kaks DSQ, kuid see polegi peamine.
Poppy läks täiesti lõksudesse :) Ta ikka ei kuula mind piisavalt ja mina vist ei näita talle ka piisavalt. Nii juhtuski, et DSQ tuli suht kiiresti.
Poppy on ikka väga erinev Aussiest ning kogu seda võistluse värki tuleb mul koos temaga õppida. Juba Saaremaa laagris panin ma tähele, et ma pean Poppyt natuke enne soojendama, et ta rajal ikka asjale pihta saaks. Proovisin seda ka täna teha, kuid ta vajab ikka väikest jalutuskäiku enne rajale minemist, tahab ennast justkui lahti joosta. Sellist asja ma ei saaks Aussiega koos kunagi lubada, sest siis ta ei viitsiks rajal enam midagi teha.

Peale Poppy oli austraallastest veel Echo, kes sai ka esimesel rajal DSQ (Triin ise juhtis valesti), kuid teise raja tegi ära ühe tõrkega. Echo oli igastahes väga tubli.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar