Lehed

teisipäev, 28. juuli 2009

Trenn

Eile käisime jälle Ipsoni platsil trenni tegemas.
Esimesena tegime juurde tulemist. Püsivusega on Poppyl ok ja tuleb ka kiiresti, aga ei tule otse ette. Kui teha lähedalt, siis tuleb ilusti otse ette väga kenasti, aga kaugelt kutsudes tuleb naljakalt viltu või otse kõrvale. Peab vist hakkama vaiksemalt kaugust lisama.
Teiseks tegime kõrvalkõnni pöördeid ehk siis tegime kõrvalkõndi koguaeg pöörates. See käis muidugi koos ohtra premeerimisega. See oli väga hea harjutus, sest meil on viimasel ajal selle kõrvalkõnniga veits halvasti. Ei tea, kas ma olen liiga kiiresti edasi läinud või mis.
Veel proovisin metallhantlit teha, aga ta ei taha seda väga teha. Ma pole väga palju seda viimasel ajal harjutanud ka, aga muidu varem toas on teinud ilusti. Õues oligi esimene kord. Aga no ma niisama proovisin. Eks ta lõpus hakkas juba vedu ka võtma.
Ja lõpus lamamine. Lamas ilusti teistega 2 min. See vist ongi esimene kord, kui ta on selle 2 min ära lamanud.


Täna käisime Hoiupaiga platsil Gretsi, Aapo ja Indiega trenni tegemas.
Natuke tegime AG kontakte ja slaalomit, aga põhiaur läks SK peale.
Tegime tõket. Probleem natuke selles, et Pop juba peale tõket ennetab seismise käsku ja keerab ümber ja jääb seisma. Ma tahaks ikka, et ta ootab mu käsu ära. Natuke maiuse loopimist ja juba lõpuks ta ei jäänudki enam kohe tõkke taha seisma.
Siin näha, kuidas ta hüppe peal juba keerab ennast.
Peale selle tegime veel kõrvalkõndi- päris talutavalt, lamamist- lühikeselt, aga segajatega (Grets ja Aapo mängisid kõrval), ja tegime ka asendeid liikumise peal- njah.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar