Lehed

teisipäev, 4. august 2009

3.08.2009 Mitteametlik SK võistlus

Eile toimus Vahikülas mitteametlik SK võistlus.
See oli Poppy esimene päris SK võistlus.
Kohtunikuks oli Natalja Garaštšenko.
Osalesime ALG klassis mittevõistlevate koerte klassis.

Ligipääsetavus- 10p.
Päris ausalt oleme seda teinud Keilas trennis ainult ühe korra ja peale seda ma muidugi unustasin ära, et selline võte üldse olemas on. Igal juhul kuna sellel esimesel korral oli ta rõõmsalt Anu peale üles hüpanud, siis ma teadsin, et ta teeb seda jälle. Ja sellepärast ütlesin talle vahetult enne seda kui kohtunik meie juurde tuli, ISTU. Seda ta ka tegi. Vaatas küll natuke himustavalt Natalja poole, kuid oma pepukest maast ei kergitanud. Super.

Grupis lamamine- 10p.
Et kohe alguses oma rõõmupurse teha, siis Poppy oli viiest koerast ainuke, kes lõpuni lamas. Mul pole absoluutselt hea meel, et teised püsti tõusid, vaid sellepärast, et Pop sellest hoolimata ikka lamas, kuigi teise haukusid ja jalutasid ringi ja omanikud käisid neid premeerimas. Igal juhul väga hästi läks. Muidugi päris 10 punkti lamamine see minu jaoks ei olnud, sest ta sättis ennast kaks korda. See on tal mingi uuema aja nipp, aga me tegeleme sellega.
Ja pärast kõrvaletulek oli väga uimane ja ebakindel. Hmm.

Liikumine kõrval rihma otsas- 9,5p.
Kuna Anne oli jälle liikumisjuht, siis ta suutis mingi eriti keerulise skeemi teha. Ja Pop pole pooltki veel ideaalseks soorituseks valmis. Ma arvan, et see 0,5 tuli maha, sest ta vist ühel ümberpöördel ja mingil hetkel veel jäi natuke ringi vaatama. Aga üldiselt ka ta polnud valmis nii pikka kõrvalkäiku tegema, püsis küll ilusti kõrval, kuid vahepeal ikka ta tähelepanu hajus natuke ja vaatas ringi.

Liikumine kõrval ilma rihmata-10p.
Suht sama tekst mis eelmise kohta. Hea oli see, et ta ei väsinud täiesti ära ja suutis ka teise kõrvalkäigu teha normaalselt.

Lamama minek liikumise pealt- 10p.
Nagu trenniski. Pole millegi kallal viriseda. Lamamisest tuli põhiasendisse ilusti.

Juurdetulemine- 9,5p.
Nagu ma vist eelmine nädal kirjutasin ka. Ettetulemise asend ei ole selge. Lähedalt teeb, aga kaugelt mitte. Seega võistlustel ka tuli viltu ette. Aga peale seda tuli ilusti kiiresti kõrvale.

Seisma jäämine liikumise pealt- 10p.
Seda ma tõesti ei uskunud, et ta teeb. Muidugi, kui ta teeb siis teeb väga ilusti ja kiiresti, aga ma ei uskunud, aga ta tegi. Nii armas koer.

Tõkke ületamine- 10p.
Minu jaoks täiesti päeva tippsündmus. Peale käsku ta hüppas ja liikus edasi nii kaua, kui ma ütlesin talle SEISA, siis keeras ümber ja jäi seisma. Kuna ma arvasin, et ta peale tõket nagunii hakkab ise ümber keerama, siis ma nagu jäin seda ootama ja seega ta jõudis suht kaugele lipata enne, kui ma talle midagi hüüda jõudsin. Ja ma olin täiega šokis sellest :D Ma ei mäleta, kuidas ma tema juurde läksin ja kuidas ta mulle kõrvale tuli, must auk :) Aga vähemalt selle treenimine on vilja kandnud.

Üldmulje- 10p.
Kuna ma hakkasin usinasti Poppyga mängima, siis ma jäin kohtuniku kommentaaridest ilma.

Kuna see oli ikkagi mitteametlik võistlus, siis ma kasutasin seda täiega ära ja premeerisin Poppyt. Kuna võtete ajal premeerimine polnud lubatud (oli, aga alandas hinnet), siis premeerisin ainult võtete vahel. Tagant järgi mõeldes ma poleks pidanud peale igat võtet premeerima. Siiski ma peale igat võtet ei mänginud temaga, vaid ta sai vahepeal maiust ja ma ei kütnud teda üles. Seega see tema jaoks ongi nagu ilma preemiata :D

Kokku siis 197,5 punkti ja I koht algajate klassis.
Peale Poppy osalesid austraallastest veel algajate klassis Grets, kes sai 136,5 punkti ja II koha, ja võistlejate klassis Echo, kes sai 128,5 punkti ja I koha (ta oli ainuke, kes kohale julges tulla). Ja meie sõber lühikarvaline collie Aapo sai 132 punkti ja III koha.
Kõik vaprad austraallased, kes võistlema julgesid tulla.
Ja põõsa varjust piilus ka vana kala Aussie.
Kõik TULEMUSED
Vuih, nüüd tuleb vist ametlikule võistlusele Poppy kirja panna :S

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar