Lehed

pühapäev, 16. august 2009

Tulevikulootus

Eile oli Poppy esimene ametlik SK võistlus.
Kohtunikuks oli Kaja Koor (sama kohtunik oli ka Aussie esimesel võistlusel)

Ligipääsetavus- 10 x 3

Grupis lamamine- 0
Ta oli umbes 10 sekundit lamanud, kui äkki hakkas haukuma. Ta pole kunagi midagi sellist teinud. Võibolla midagi häiris teda või oli täiesti valesti tema arust. Ma ei tea, mis see olla võis. Muidugi meie lamamise koht oli ka halb. See oli suht aia ääres ja seal olid kohe inimesed. Võibolla see häiris teda, ei tea. Igastahes kui ta oli umbes seal 1 min haukunud ja nihelenud, siis ta tõusis püsti. Ja siis ta ei osanud enam midagi teha :P Tavaliselt ma ju olen kohe tema juurde läinud ja ta seal uuesti lamama pannud, nüüd ei juhtunud aga midagi. Ma ei tahtnud kõvasti kutsuma ka hakata, sest teised ju lamasid ilusti. Igastahes tal läks suht palju aega kuni ta otsustas, et võib vist ikka minu juurde tulla.

Liikumine kõrval rihma otsas- 8 x 2
Alguses kontakt ei olnud just väga hea. Ja ühes kohas tahtis hakata midagi nuuskima. Lõpus saime kontakti ja läks ilusti.

Liikumine kõrval ilma rihmata- 10 x 4
Kohtunik kiitis ilusat kõndi ja kiireid istuma minekuid.

Lamama minek liikumise pealt- 10 x 2
Juurdetulemine- 9 x 3
Täis müstika. Ma muidugi endiselt ei ole seda eriti harjutanud. Aga kui ma trennis teen ja SIIA hüüan, siis ta igal juhul tuleb kas ilusti ette või ilusti kõrvale. Aga võistlustel ta ikka jäi kõveralt istuma. Eks seda peab ikka ka hakkama harjutama.

Seismine liikumise pealt- 9,5 x 2
Takistuse ületamine- 10 x 2
Kuigi me tõket pole teinud, siis see tuli ka väga hästi välja, nagu eelmisel korral.

Üldmulje- 9,5 x 1
Kohtunik oli rahul meiega.

Tulemuseks 161,5 punkti ja I järk ja 5. koht.

Peale selle sai Poppy eriauhinnaks tiitli Tulevikulootus ja ilusa suure roseti.
Pildid Jaanikalt.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar