Lehed

neljapäev, 12. november 2009

Palliprobleemid

Nii. Kuigi ma terve eelmise talve-kevade tegelesin sellega, et ma saaks Poppyt mänguga premeerida ja suveks oli asi juba talutav, siis praegu oleme jälle sammukese tagasi teinud.
Poppy palliprobleem siis põhiliselt seisneb selles, et talle meeldib sellega omaette lustida. Ja asi ei ole selles, et ma oleks temaga kunagi valesti mänginud, no oma arust vähemalt ei ole. Talle lihtsalt meeldib omaette mängida. Ja iseenesest selles ei ole ju midagi halba, kui koer saab preemiaks midagi sellist teha, mis talle täiega meeldib. Hmm. Siis mul ju nagu polekski vaja temaga mängida nii, et ta palli minule tooks?
Aga see ei olnud point. Ikkagi on vaja, et ta palli mulle tooks :)
Kuna see palliprobleem mul aegajal täiega üle viskab, siis see ongi nüüd sügisepoole unarusse jäänud. Kodus ma üritan seda vältida ning premeerin rohkem nutsuga, aga Soomes Leena juures käies ja nüüd viimastes trennides oleme teinud just harjutusi, kus tuleb palliga premeerida. Ja no muidugi, kui ma siis palli olen välja võtnud, siis seda enam kätte ei saa. Nii, et trennis meil pool aega kulub võitlusele pallide pärast. Ja see ei ole tore.
Niisiis, on aeg jälle palliprobleem käsile võtta. Ja mul on nüüd eesmärgiks iga päev natuke mängida Poppyga. Lihtsalt mängida pallidega.
See pilt on tehtud veebruaris, siis kui Poppy mängis veel üksi pallidega.
PS. Ma lõpuks suutsin jälle ühest poest leida need pallid, mis me ka kevadel ostsime (mis pildi peal ka on), kuid siis ma ei osanud arvata, et need nii haruldased on. Ja kuna üks nendest pallidest ära kadus, siis me oleme pidanud leppima teiste pallidega. Kuid nüüd on meil 4 täiesti uut palli kodus, mis leiavad kindlasti kasutust.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar