Lehed

reede, 17. aprill 2009

Aussie agilitys

Ma ei kujutanudki ette, et mul tuleb veel lähiajal selline postitus siia teha :P
Igastahes, kuna Triin oli täna jälle agility trenni minemas ja ta nii juhuslikult sinna minnes ja tulles nagunii mu majast mööda sõitis ja kuna ta ei olnud huvitatud Echoga maadelmisest, kui jooksukas Poppy tõkkeid läbib, siis ma otsustasin, et viin Aussie trenni.
Aussie ei ole vist vähemalt kolm aastat trennis käinud. Ma kahtlustan, et isegi rohkem. Igastahes täna oli ta jälle platsil.
Tõkkeid mäletab ta täiesti perfektselt. Mingeid tõrkeid ei olnud ja kõikidele tõketele läks ilusti. Slaalom tuli ludinal ilma, et ma kordagi oleks aidanud. Muidugi nüüd ma saan aru, et ta on natuke ikka aeglane. Poppy on ikka kiirem. Aga vähemalt ma jõudsin Aussiega sammu pidada. :D
Tegelt ma läksin sinna ka sellepärast, et meil on vaja pühapäeval jälle võistlustulle astuda. Seega mõtlesin, et lähen harjutan natuke kõrvalkõndi võõras kohas. See tuli päris hästi välja. Aussiel silm säras peas ja ootas hetke, kuna ma ta mõnele tõkkele laseks. 
Rõõmu jätkus meil täpselt nii kauaks, kui tõbrik Echo Aussiele lampi kallale lendas peale seda, kui Aussie tõket hüppas. Ja siis teist korda veel. Peale seda Aussiele enam Echo ei meeldinud ja ta ei tahtnud teha tõkkeid seal, kus lähedal Echo viibis. Seega ta oli koguaeg valvel ning ei saanud enam jooksmist nautida. Kõrvalkõnni ajal jõllitas ka kahtlustavalt Echot, nii et ma seda ka enam ei teinud. 

Igastahes oli lahe Aussiega jälle teha midagi, mis talle endale ka meeldis :) SK meeldib talle ka- nii kaua kui piisavalt palju vorsti saab. Ja kui ma kunagi peaksin enda auto töökorda saama ja asjad jonksu, siis ma hakan Aussiega ka trennis käima.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar