Lehed

pühapäev, 12. aprill 2009

Ipsoni kutsikate ja noorkoerte võistlused

Eile, 11.04.2009 olid Keilas kutsikate ja noorkoerte võistlused. 
Kui täitsa alguses meil oli sellel päeval plaanis minna hoopis Nublude Showle, siis peale väikest sundi tuli meil hoopis võistlustele minna.
Kui alguses meil oli plaanis võistelda kutsikate klassis, sest see on meile parajalt jõukohane, siis päev enne võistlust saime teada, et meid on hoopis pandud algajate klassi.
Kui alguses oli ilusti päevakava olemas, siis kohale jõudes selgus, et mingit kava enam ei ole :P Kõik koerad läksid platsile siis, kui valmis olid. Päris palju koeri oli jäänud tulemata ja seetõttu olid plaanid paigast ära.
Igastahes, kohe kohale jõudes oli plats meie päralt. 
Ausalt öeldes me ei olnud veel valmis platsile minemiseks. Poppy ei tahtnud kuidagi kontakti võtta ja oli kuidagi hajevil. Aga mis seal ikka, igastahes olime platsil juba.
Kõrvalkõnd oli selline lopergune ja ta vapsee kontaktne ei olnud. Siiski enamvähem tuli välja ja ta vähemalt püsis kõrval. Ma pean muidugi ütlema ka, et ma ei ole seda talle veel väga õpetanud. Ja viimastel päevadel tehtud suht pikad distantsid muutsid kõrvalkõnni veel kehvemaks. Pealaegi ma alles reede õhtul märkasin, et pöördeid me pole üldse õppinud :D Poppyga on lahe see, et talle eriti ei loe, kui kiiresti ma liigun. Eks ma olen hajutanud ka kohe algusest seda, et erinevatel kiirustel liikunud ja tundub, et see on ainult hästi mõjunud.
Liikumiselt lama tuli ilusti. Poppy läheb kiiresti lamama ja isegi liikumiselt läheb. Võistlustel ma ikka jäin korra seisma. Pärast lama-asendist algasendisse tuli alles teise käsuga, aga seda me ka pole õppinud.
Liikumiselt istumine. Enne kui ma jõudsin midagi öelda, Poppy juba lamas :D Peale istu käsku istus, nii et see läks suht ilusti. 
Siiatulek oli päris ilus ja kiire. 
Püsilama oli ka super, sest just sel hetkel, kui Poppy lamas, otsustasid mingid lapsed, et nad hakkavad kõrval oleval platsil ringi jooksma ja kilkama. Aga Poppy lamas :D Nii tore. Kohtunikud lasid meil kohe natuke vähem lamada selle eest.
Kokkuvõttes läks meil päris hästi- 96 punkti 100st.
Pilti, pilti, pilti (Marge ja Mihkli tehtud):
Veits naljakas kõrvalasend:


Lama:
Tegelt me käisimegi seal rohkem mängimas:

Ma ei tea miks ma nii marurõõmus kõikide piltide peal olen, küllap siis oli lõbus võistlus :D
Ja pärast võistlust Poppy puhkas:
Ja oli niisama ilus:
Ja lasi Gretsil ennast pureda:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar