Lehed

neljapäev, 29. jaanuar 2009

Kuidas Poppyst Poppy sai

Nii, miks siis üldse selline nimi nagu Poppy.
Eks kõik saab ikka alguse tema ametlikust nimest: Cossak's Zelda Power. Kuna ma ju enne kutsika saamist polnud teda päriselt näinud, siis ma ei saanud talle ka otsa vaadata. Aga nii hirmus tahtmine oli ju talle juba nime panna :) Ja üldsegi ma ei oska kutsikale otsa vaadates talle nime panna.
Igal juhul. Kennelis oli teda juba natuke Zeldaks kutsutud. Aga no ma ei tea. Mis nimi see ühele koerale on? Ja veel austraalia karjakoerale? Samas mõnes mõttes täitsa normaalne nimi, aga ühes filmis oli Zelda nõia nimi. Kuidas ma panen ühele austraallasele nõia nime? Ma ikkagi usun nimemaagiasse. 
Vahepeal oli mõte teda ka Zellaks hakata kutsuma, aga kuna meie ühe tuttava vana-inglise lambakoera nimi on Cella, siis see oleks liiga sarnane olnud. Või no see olekski kõlanud samamoodi. Ei, sama nime ikka ei saa koerale panna. 
Siis ma mõtlesin ka kennelnimest Cossak's ist midagi aretada. See ei tundunud ka õige. 
Ehk siis jäi järgi Power. Tundus liiga pikk ja keeruline, et koera koguaeg niimoodi kutsuda. Pow? PowPowPow. Liiga keeruline. Keel läheb ju sõlme. PowPowPow. Ei kõla ka eriti hästi.
Ehk siis ikkagi Poppy. Põhimõtteliselt siis väike arendus Powerist, aga mitte eriti lähedane :) 
Üldsegi mind hirmutab see nimi Power. Nagu ma juba ütlesin, siis ma ikkagi usun nimemaagiasse. Ma loodan, et temast ei saa mingi väga hull Power koer. Mulle ikka meeldivad rahulikud voodikoerad. :D
Nii, lõpuks oli koer käes. Nimi Poppy sobis talle. Isegi üks naine tänaval ütles, et Poppy, mis Poppy. Niisiis. Aga mul tekkis järgmine probleem.
Kuna Aussie on nii keeruline nimi, et paljud inimesed üldse ei saa sellele pihta, siis ma otsustasin kohe alguses, et Poppy nimi saab lihtne olema. Poppy ongi lihtne ju. 
Aga kohe kindlasti kõik inimesed ei arva nii. Või nad ei kuule nii. Kui ta veel eriti pisike ja armas oli, siis kõik arvasid, et ta nimi on Puppy või Pappy ehk siis inglise keeles kutsikas. No tuli lihtsalt mitu korda uuesti öelda. Ka on teda kutsutud Gupiks ja Kopiks. Ja veel palju-palju muid huvitavaid nimevariante. Ja üks inimene üldsegi ei saanud aru, et miks ma panen emase koera nimeks Bobi?
Ja, et eriti lihtne oleks, siis ma mõtlesin, et ma kirjutan ka selle ilusas eesti keeles: Popi. Nii armas oleks. Aga teised inimesed nii ei arvanud. Kui juba kuskil olin maininud, et koera nimi on Poppy(Popi), siis kõik arvasid, et kui mulle kirjutada, siis tuleb kindlasti Poppy kirjutada. MSNis ainult Poppytamine käiski, kuigi ma alguses üritasin omalt poolt Popit vastu kirjutada :D Mõttetu vastupanu. Kõige tipuks sai siis see,  kui läksime vaktsineerima ja õde rõõmsalt kirjutas sellele kliinikukaardile Poppy. Üldsegi ei küsinud minu käest, kas võiks seda kuidagi teistmoodi kirjutada. Siis oli kindel, et pole enam mõtet vastu punnida. 
Peale seda läksin ja lasin kaks nimesilti graveerida: Aussie ja Poppy. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar