Lehed

laupäev, 10. jaanuar 2009

Tako Talvekarika I etapp

Uh. Mõttetu päev.
Eelmise aasta viimasel päeval siis sai Aussie pandud jälle SK võistlustele kirja. Kuigi ma trenni pole juba ammu teinud. No igastahes mõtlesin, et võiks ju selle viimase I järgu ka kätte saada. 
Eile õhtul tekkis mul probleem, kuna selgus, et mul polegi võimalik kuidagi võistlustele pääseda. Ühegi ühistrantspordivahendiga poleks sinna olnud võimalik minna. Kuna ma ka ei teadnud kedagi, kes võiks sinna võistlustele minna, siis ma otsustasin, et mu ainus lahendus on Leelet :) 
Närvikõdi jätkus kauaks, sest Leelet oli pidu peale läinud ja ma ei teadnud, kas ta ikka tahab nii väga võistlusi vaatama minna. Lõpuks peale 12 öösel sain Leeletiga jutule ja oligi otsustatud, et lähme võistlema. 
Nagu ma ütlesin: mõttetu. Kui ta muidu on aeglane, siis täna ta oli kohe eriti aeglane. Ma küll viimasel ajal üritasin temaga natuke trenni teha ja ta tegi ka päris ilusti. Kui maius on käepärast ja pinget peal ei ole, siis ta teeb täitsa ilusti. Lihtsalt uskumatu. Tegelikult mitte. :)
Nüüd ma enam ei teagi, mis Aussiega teha. Ühest küljest oleks muidugi aeg ta juba pensile saata, aga siis ta ju jääks kuidagi tegevuseta. Samas ma ei oska enam midagi temaga peale ka hakata. Oh, ma ei teagi. Peaks uue käsu võtma? Kas see aitaks? 
Ma viimasel ajal olen mõlenud seda, et Aussiele pole kunagi meeldinud olla rahva ees. Näitustel talle ka ei meeldi olla. Ta üldse ei naudi seda. Teeb ennast võimalikult koledaks ja on kohe sellise näoga, et talle üldse ei meeldi seal olla. Äkki siis SKs on sama asi. Äkki ta lihtsalt pole esinemise koer. Huh. Nõme koer on hoopis.
Ma ei teagi. Praegu on selline lootusetu tunne, aga ma kahtlustan, et see lugu pole veel lõppenud :) 

1 kommentaar:

  1. enne ei ole mingit pensionit kui pronks käes! kui oled siiani juba 7 aastat vastu pidanud, siis mis see järgmine 7 enam ära pole... :)))

    Greta Kuri Perenaine

    VastaKustuta