Lehed

neljapäev, 5. märts 2009

Aussie ja shaping

Nii, mõtlesin, et mis ma ikka jaman, teeks Aussie elu keeruliseks.
Kuigi ma olen Aussiet juba 7 aastat omanud ja koolitanud, siis ta kunagi ei ole eriti pidanud vaeva nägema. Mõtlesin, et lõpetan selle ilusa elu.
Paar päeva tagasi otsustasin hakata tema peal shapingut kasutama ja klikkerit. No natuke on ta enne ka juba klikkerit saanud. 
Nüüd oleme natuke proovinud käe puudutamist ninaga. No esimesed korrad olid täiesti mõttetud. Aussie ei kavatsenudki ennast liigutada ja vahtis otsa koguaeg. Lamada oskab ka. Ega ma midagi erilist temalt oodanudki.  
Igastahes vaikselt hakkas talle kohale jõudma, et puudutamise eest saab klikki ja maiust. 
Täna hommikuse seisuga ta suutis isegi kätt puudutada siis, kui ma selle temast natuke kaugemale sättisin. 
Natuke raske on tema jaoks liikumine. Ta pole eriti harjunud sellega. Viskab ühte kohta pikali ja siis ootab, et käsi tema juurde tuleks :P
Igastahes me harjutame edasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar