Lehed

teisipäev, 31. märts 2009

Ma viimasel ajal ei ole enam midagi blogisse kirjutanud. Ma pole ka viimasel ajal midagi teinud. 
Mul hakkab vaikselt stress tulema. Ma pean varsti esitama oma lõputöö, kuid see ei edene kuidagi. Iseenesest ju aega nagu veel on, aga sellegi poolest tekitab see mõte stressi.
Seetõttu ei ole ma viimasel ajal suutnud väga koertega ka tegeleda. Ma küll käin nendega väljas ja natuke saavad trenni ka, aga ikkagi. Eriti kannatab Aussie, sest tema saab kolm korda päevas välja ja need korrad ka enamasti koos Poppyga. Seega mingit erilist trenni ta ei saa. Kuna Poppy käib rohkem väljas, siis ta saab ka rohkem trenn või midagi sellist.
Laupäeval me lähme Poppga tema esimesele näitusele. Rakverre. Selleks ma pole ka midagi harjutanud :) Mõtlesin, et nüüd see nädal teen ainult näitusevärki. Nojah. Natuke oleme seismist teinud ja täna tegime esimest korda ilusti kõrval traavijooksmist :D Jeah. Ma lohutan ennast sellega, et ta on kutsika klassis ja seal ei peagi veel oskama kõike. Aga õnneks paar päeva on veel aega ka. 
Ja muidugi ma panin Aussie pühapäeval toimuvale mitteametlikule SK võistlusele kirja. Nagu ma kirjutasin, siis ma pole taga eriti midagi teinud. Ega ma mingit erilist üllatust sealt ei ootagi. Natuke nagu on unistuseks see viimane I järk saada, aga samas ma saan aru, et ega see väga tõenäoline ei ole. Aga niisama nurka ma ka Aussiet jätta ei saa.

Üldiselt ma proovin ennast kuidagi paika saada ja korralikult hakata kõikide asjadega tegelema. Praegu on just selline seis, et ma ei tegele mitte millegagi. Ja see ei ole teps mitte hea.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar