Lehed

pühapäev, 8. märts 2009

Nädalavahetus

Selle nädalvahetuse me veetsime jälle Tartus. Tartus on tore ja rahulik olla. 
Laupäeval käisime naabri Rebasega trenniplatsil. Klubi Urani platsil. See on päris ilus ja korralik plats. Linnast natuke väljas. Peale Rebase kahe triibulise oli ka see naljakas karmikarvaline Kribu. Oi ta on vahva :D
Aussiega proovisin kõrvalkõndi ja värki. Igastahes saime paar ideed, mida edasi teha.
Poppyga hakkasin ka kõrvalkõndi õpetama. Eks ma vaatan, kuidas sellega edasi läheb. Poppyga tegelesime ka mänguga natuke. Tal see mäng on natuke kahtlane, aga vist hakkab tulema. Aga tore oli teisi koeri vaadata ja kuulata nende probleemidest.

Kodus oleme teinud ka natuke trenni. Kuna meil endiselt ei ole kodus metallhantlit, siis ma mõtlesin, et ma vist ei jõuagi selle tulekut ära oodata. Igastahes mulle jõudis kohale, et Poppy on juba nii vana, aga ta polegi pidanud rõvedaid asju suus kandma. 
Igaljuhul Poppyga harjutasime lusika ja klaasist maitseainepurgi toomist. Nende suhu võtmisega ei ole absoluutselt mingit probleemi. Nüüd tuleb natuke nende hoidmisega tegeleda.
8 on Poppy selgeks saanud ja slaalom jalgade vahelt tuleb ka juba suht ludinal :D
Aussie sai ninaga käe katsumise selgeks. Ma mõtlesin, et järgmiseks võtan käpaga katsumise, aga no ma ei usu, et see õnnestub. Kuna üldiselt ei ole Aussiel lubatud käppadega vehkida :P (Ta vahest tahab istuvale minule käpa sülle visata ja siis mööda reit küüntega tõmmata), siis tundub, et see on mission impossible. Igal juhul me veel vaatame seda. 

Täna õhtul käisime Poppyga jälle küla peal. See kordne ekstreemsus oli see, et osad inimesed sõid põrandal istudes. Vaeste tudengite värk :D Mitte päris, aga see selleks. Üldiselt Poppy ei ole käest toitu saanud ja ta ei nori laua ääres, kuid ka maas söövatesse inimestesse suhtus ta täitsa normaalselt. Uuris elamise üle ja viskas nurka magama. Nii tore koer. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar