Lehed

reede, 20. märts 2009

Poppy trennid

Nii, eelmine kord kui ma mingi väikse vahekokkuvõtte tegin oligi vist umbes kuu aega tagasi. Eks ma proovin siis jälle kirja panna, mida Poppy juba oskab ja mida me alles õpime.

SK
Hakkasime kõrvalkõndi õppima. Kõrvaletulek on väga ilus. Kõnd tuleb ka päris hästi välja. Paar sammu kaupa ikka, aga tundub, et ta hakkab vaikselt aru saama, mida teha tuleb. 
Püsivus. Sellega ei ole eriti tegelenud. Sellised väikesi püsivusi oleme natuke teinud ja need tulevad täitsa ilusti välja.
Asendid. Tundub, et nüüd ta juba teab kõikide asendite nimetusi. Natuke on keeruline ka ikka, aga saab hakkama. Viimase asjana oleme teinud SEISA käsklust lama ja istu asendist. Tundub, et tuleb välja küll. Lõpuks suutsin ka mingid käemärgid välja mõelda.
Oleme teinud metallhantlit. Hoidmisega on probleeme, kuid praegu on põhiline, et ta tahaks seda suhu võtta ja tassida. Sellega on ok. Peaks juba hakkama hoidmist õpetama.
Juurdetulemist ei ole endiselt õpetanud :S 

Agility
Ühegi taksitusega probleeme ei ole ja eemaldumine hakkab ka tulema. 
Soojendusharjutustest on selged: keerutamised mõlemat pidi, kaheksa, slaalom jalgadevahelt, tagurdamine.

Trikid
Viimasena õppisime käpa andmist. Annab mõlemat käppa. 
Rullimine on selge. Vajab veidi abi, aga mis siis :D

Ma nagu ei oskagi midagi kirjutada. 
Endiselt olen arvamusel, et tuleks teha mingid kindlamad plaanid, aga ma ei oska ju :( 
Eks ma ikka proovin midagi valmis nikerdada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar