Lehed

esmaspäev, 23. veebruar 2009

Frisbee

Midagi millest ma jälle vaimustuses olen. 
Eelmise nädala lõpus sain teiste raamatute seas ka koerte frisbee raamatu "Disc Dogs!". See on nii tore. Samuti saime endale kaks uut frisbeet, millega kohe tööle asuda. 
Proovisin ennast ikka sundida enne raamatut lugema. Kuigi eelmine aasta, kui Aussiele korralikut frisbee ostsin, siis tutvusin natuke selle teemaga, nii et päris võõras see teema mulle ei olnud.
Igastahes see raamat on väga vahva. Suht ainus ka, mis selle teema kohta üldse saada on. Väga põhjalik raamat. Kõik on ilusti kirjas: kuidas visata ja kuidas koer püüdma peab :) Pluss veel ajalugu ja palju palju muud.
Enamus raamatu olen ma läbi töötanud. Keerulisemad visked jätsin kohe heaga vahele. Alustame ikka lihtsamast. Pärast loen juurde. Ma tean küll, et muidu mul tekib kohe hirmus soov kõik täpselt ja kiiresti järgi proovida ja siis ei saagi midagi head.
Kuigi ma tean, et Poppy veel väga hüpata ei tohiks :) Siiski ta nagunii hüppab :D Poppyga on hea, sest ta hüppab õigesti. Maandub ilusti nelja käpa peale. Sellega üldse probleemi ei ole. Ega ma ei lase tal palju hüpata ka. 
Põhiliselt viimased päevad olen teinud Poppyga Roller viset. See on siis lihtsalt frisbee veeretamine. See sujub hästi. Ta saab päris ilusti selle kätte. 
Õhust Poppy frisbeet ei püüa. Ma arvan, et ta on praegu selleks veel liiga väike. Ega ta palli ka ei saa kätte, kui see õhus on. Tuleb talle veel aega anda selles osas.
Aussiega on natuke keerulisem. Tema püüab ilusti. Maanduda ta ainult ei oska. Ja ei taha frisbeesid tagasi tuua. Ma veel ei tea, kas ma üldse hakkan temaga jamama.
Frisbee puhul üldse kõige raskem on ikkagi endal viskamine. Kui vise on õige, siis on ka koeral hea seda kätte saada. Oh, ma olen nii laisk, et üldse ei viitsi ilma koerata minna välja harjutama, aga peab vist ikka ennast käsile võtma.
Huh, üldse ei suutnud leida ühtegi pilti Aussiest taldrikuga. Aga peaaegu :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar