Lehed

reede, 20. veebruar 2009

Kehakeel

Eile agility trennis ma sain jälle aru, kui oluline see koera jaoks on. Eriti Poppy. 
Näitasin ma natukenegi lohakamalt ja Pop oli kohe tunneli peal, mitte tunneli sees. :)
Täna hommikul ma mõtlesin natuke selle kehakeele peale. Poppyle tundub see kuidagi eriti oluline. Küllap sellepärast, et ta ei saa ju veel enamusest sõnadest üldse aru. Näiteks ma päris imestasin LAMA käskluse puhul. Ma õpetasin seda kükitades ja ta tegi seda juba täiesti perfektselt. Hästi kiiresti ja kohe ainult suulise käskluse peale. Aga kui ma püsti tõusin, siis vaatas mind nagu lolli. :)
Eks siin tuleb sisse ka see koerte väga väike üldistamise oskus. Poppyle on see kõik kuidagi nii omane. Kui ta juba oskas ees lamada, siis kindlasti ei saanud aru ta, mida tähendab lama, kui ma tema kõrval olen. 
Ma üldse ei mäleta, et mul oleks Aussiega selliseid probleeme olnud. Noh, eks ma siis ise ei jaganud sellest asjast ju ka midagi ja kindlasti ei osanud lihtsalt tähele panna selliseid asju. Ma usun, et Aussiel võis ikka väga raske olla minuga :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar