Lehed

teisipäev, 24. veebruar 2009

Teisipäevane agility

Täna käisime Triinu ja Echoga agility trennis. Ott oli ka kaasas.
Proovisime poomi. Kuna olime ainult kahekesi, siis võtsin Poppyl rihma ära. See põrguline pani sellise hooga mööda poomi, et ma ei jõudnud mingi väega järgi. Seega ma ka ei jõudnud stoppida teda lõpus. Proovisime uuesti rihmaga ja stoppisime. Lõpuks hakkas lõpus juba veits aeglasemaks võtma. 
A tuli ka ilusti välja. 
Tunnel talle ikka meeldib. Aga kui ma lähen mööda pööratud tunneli väliskülge, siis ta ei taha sinna eriti minna. Paar korda siiski õnnestus. Seda peab veel harjutama.
Slaalom on selline suht utoopiline. Ma usun, et sellega hakkame veel vaeva nägema. 

Ei oskagi midagi nagu kirjutada praegu. 
Ma lähen ja hakkan raamatut lugema, et kuidagi AG trennidele ka mingi point saada :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar