Lehed

esmaspäev, 23. veebruar 2009

Poppy koolitus

Mõtlesin, et panen kirja, kaugel me Poppy koolitamisega oleme.
Tegelikult me pole eriti palju sellega tegelenud. Vahepeal tegelesime ainult pallimänguga, sest nagu ma ka kunagi kirjutasin, siis Poppy ei taha eriti palli mulle tagasi tuua. Praegu on pallimäng meil täitsa ok, esimene kord, kui ta palli saab, siis ta läheb ikka pööraseks, aga tegelikult on täitsa võimalik temaga mängida.
SK
Lama. Lama käsklus tuleb päris hästi välja- ruttu ja kiiresti. Ka suudab ta teha seda nii eest kui ka kõrvalt. Ja ka natuke kaugemalt.
Istu. Istu on ka päris ok, aga mulle tundub, et ta päris täpselt ikka veel aru ei saa, mida see tähendab. Aeg-ajal ta nagu üldse ei saa sellest aru.
Lama-istu-lama-istu tuleb meil küll välja. Ja päris kiiresti. Kaugust ma veel lisanud ei ole.
Seisa käsklust ma üldse ei ole õpetanud. Ma ei suuda otsustada, kuidas ta peaks hakkama vahet tegema näituse ja tavalise seismise vahel. Aga me hakkame sellega õige pea tegelema. Varsti on ju vaja näitusele minna.
Kõrvaletulek on kiire. Üldiselt ma natuke pean veel käega näitama, aga muidu on ok. Vahepeal tuleb natuke viltu, kuid üritan selle kohe ära parandada. 
Kõrvalkõndi pole veel õpetanud. Ma ei oska.
Püsivus. Ma eriti ei ole sellega tegelenud, aga natuke ikka püsib.
Muu
Agility soojendusharjutustest oskab Poppy juba keerutamist mõlemat pidi. Neid ta teeb ka juba peaaegu ilma käemärgita.
Veel oskab ta tagurdamist, aga see on alles õppimisel.
Kaheksat ümber jalgade oleme ka proovinud, aga sellega pole eriti tegelenud.
Viimastel päevadel olen õpetanud talle rullimist. See tuleb juba päris hästi välja. Ta läheb hirmsasti sabinasse ja siis tõmbleb kuidagi ära selle. Aussie teeb ikka ilusti ja rahulikult. Aga selle eest on naljakas :D

Poppy koolitamine on natuke teistmoodi, kui Aussie oma. Poppy väga armastab palli. Maius talle maitseb ka, kuid palliga on täitsa teine tera. Harjutused on palju kiiremad. Püsivus tuleb ka palliga paremini välja. Siis ta ei lase mind hetkekski silmist ja tal ei teki muid mõtteid. Siiski minu jaoks on palliga natuke tülikam. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar