Lehed

pühapäev, 8. veebruar 2009

Haige Poppy väntsutused

Kuna Poppyl see silm nõnda paistes oli ja ta ei tohtinud seda sügada, siis pidin ma teda pidevalt valvama. 
Reedel käis ta koos minuga Sveta juures klikkerkoolitust kuulamas. Seal ta suutis päris normaalselt käituda. Alguses küll üritas endale põnevat tegevust leida, kuid see keelati ära, ja ta pidi hoopis diivani peal magama. Üllatavalt hästi suhtus ta sellesse, et meiega ühes toas oli veel üks dobermann. Dobermann oli riidest puuris, nii et alguses teda sealt eriti näha polnudki. Alguses Pop läks ja uudistas seal, kui dober auh tegi, siis Poppy ehmatas ja hakkas hullult lõugama jälle. Nagu alati. Aga kui tal keelati sinna puuri juurde minna, siis ta ei trüginudki enam sinnapoole. 
Laupäeval olid SK võistlused. Kuna ma pidin seal liikumisjuht 
olema (ma suutsin kõik sassi ajada :S) võtsin ka sinna Poppy kaasa. Kuna mul seal eriti aega ei olnud temaga tegeleda, siis selleks on teised austraallaste omanikud. Pop sai tutvuda erinevate koertega ja ka hobustega. Kuigi ma täpselt ei tea, siis tundus, et tal oli seal päris põnev ja sisukas päev. Ma usun, et sotsialiseerimise mõttes oli väga kasulik, et ta kaasas oli.
Üks Marelii klõpsatud pilt ka:

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar